نوسازی وب سایت

علم بشری دایما در حال به روز رسانی است ، این مورد در زمینه علم کامپیوتر الخصوص بسیار بیشتر است ، زمانی کمی از سایت های ساده بی محتوا ، با ساده ترین طراحی فاصله گرفته ایم که موارد بسیاری مثل ریسپانسیو بودن سایت یا واکنشگرایی ، رعایت اصول روانشناسی در طراحی ، مطابقت با الگوریتم های گوگل نیاز به بروزرسانی وبسایت های اینترنتی بیش از پیش احساس میشود .

بروزرسانی سایت

مواردی که بهتر است برای رقابت بهتر سایت اینترنتی خود مورد بررسی قرار دهیم

1- واکنش گرایی (ریسپانسیو) : اکثر افراد برای مراجعه به سایت اینترنتی شما با استفاده از دستگاه های همراه مثل موبایل و تبلت به سایت شما مراجعه میکنند این دستگاه های به علت عرض کمتر نسب به سیستم های کامپیوتری رومیزی برای اجرای سایت های قدیمی مشکل دارند و کاربران مجبور به حرکت به چپ و راست است و یا اینکه فوتها کوچک نمایش داده میشود . برای رفع این مشکلات ، بررسی کدهای سایت میتوان سایت را ریسپانسیو کرد و گاها نیاز به طراحی سایت مجدد وجود دارد .

2- رعایت اصول روانشناسی : اصول روانشناسی در استفاده و گذران زمان بیشتر  کاربران در سایت شما بسیار اهمیت دارد. نقاط پر کلیک ، رعایت اصول رنگ بندی محتوای سایت و انتخاب مناسب کلمات در متون سایت از سرفصل های مورد توجه است .

3-سئو : الگوریتم های گوگل مرتب در حال بروزرسانی است و در بسیاری موارد این بروزرسانی را در قالب الگوریتم های جدید به جهانیان معرفی میکندالگوریتم های گوگل

از الگوریتم های جدید گوگل در سال های اخیر به الگوریتم پاندا ، الگوریتم پنگوئن و … می توان اشاره کرد که با تغییرات در سایت و حساب کاربری گوگل به راحتی میتوان با این الگوریتم ها مطابقت یافت. برخی از الگوریتم ها اگر در سایت رعایت نشود سبب افت رتبه بازدید ها از سمت گوگل خواهد

 

4- تولید محتوا : بروزرسانی محتوا ، برای جذب مخاطبین بسیار اهیمت دارد ، افزودن مقالات ، تصاویر ، موشن گرافیک ، فیلم های مرتبط با کسب کار و محصول شما میتواند منبع بسیار خوبی برای جذب مخاطب بیشتر از سمت موتورجستجوی گوگل و وفاداری مخاطبین فعلی ایفا کند.

شما عزیزان میتوانید همین برای مشاوره رایگان برای بروزرسانی سایت از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *