تابلو ال ای دی ثابت

تابلو های ال ای دی ثابت یکی از روش های جلب توجه مشتریان در مقابل محیط های تجاری و بهترین جایگزین برای تابلوهای تبلیغاتی قدیمی است .

مزایای تابلوهای ال ای دی ثابت :

  • مصرف برق بسیار پایین
  • طول عمر بسیار بالا (حدود ده سال)

انواع ال ای دی

 ال ای دی اوال یا بیضی

ال ای دی اوال، که نوعی از لامپ است که رنگ آنها بر روی خود لامپ مشخص است و نیز  شدت نور بالایی را دارد و نیز بیضی شکل بوده که بهترین مارک آن HG میباشد.

 ال ای دی کلاهی

ال ای دی کلاهی، شباهت زیادی را به کلاه دارد فرق کلاهی و اوال نیز در شکل ظاهری آن مشخص میشود که ال ای دی کلاهی شبیه بهشیشه بوده وبی رنگ هستند واز شدت نور  کمتری نسبت ال ای دی  اورال برخوردار میباشند. هر چند که بهترین برند موجود در بازار برای هر دو برند HG  میباشد.

قاب یا فریم

قابهای استفاده شده اغلب از نوع آلومینیوم مشکی "5سانت"  ،"3سانت" ، "9 سانت" هستند؛ که متن پس از تمام شدن چیدمان ال ای دی داخل فریم نیز جا داده میشود. در ضمن بعضی از مدل های فریم میتواند منجر به ضد آب شدن تابلو شود.

توضیحات درباره برق مصرفی تابلو ثابت با فریم یا قاب دار:

مصرف برق تابلو ال ای دی ثابت ، 12 ولت با آداپتورمیباشد و بسته به نورتابلو و رنگ آن متغیر است اما مصرف آن بسیارپایین بوده و کاملاً اقتصادی است. اگر تابلو فریم داشته باشد آداپتور داخلآن قرار داده می شود. تابلوی دارای فریم  یا قاب  برای محیط بیرون مورد استفاده قرار می گیرد وضد آب می باشد.

تابلو دور بری ثابت:

در این نوع تابلو آداپتور آن، پشت کار یا در نزدیکی  تابلو قرار داده می شود. این تابلو  پشت شیشه نصب می شود و  درمحیط داخلی مورد استفاده قرار گرفته  و ضد آب می باشد.(تابلو ال ای دی برد مسی)

تابلو LED ثابت

اکنون این نمایشگر های الکترونیکی از مناسب ترین و کاربردی ترین تابلوهای تبلیغاتی که جایگزین خوبی برای تابلو نئون می باشد. تابلو ال ای دی ثابت مانند نئون و تمامی تابلوهای ثابت LED تبلیغاتی،به صورت ثابت است! یعنی توانایی حرکت دادن به متون و جملات را ندارد.اما میتوان با نصب فلاشر در تابلو با ایجاد افکت های مختلف  جلب توجه نمود.

مراحل سفارش ال ای دی ثابت

1- ارسال پیام به واتساپ مجموعه وستاچاپ همراه متن و سایز مدنظر

2- طراحی براساس فونت مدنظر شما

3- تایید طرح و محاسبه تعداد لامپ های موردنیاز

4- ساخت و ارسال تابلو برای مشتری عزیز

سوالات متداول

آیا امکان ارسال تابلو به شهرستان وجود دارد ؟
بله ، از طریق پست یا تیپاکس تابلو ال ای دی ارسال میشود
چرا بعضی از تابلو های ال ای دی کم نور میشود؟
استفاده از لامپ های ال ای دی بی کیفیت سبب افت کیفیت نور میگردد همچنین استفاده کم از لامپ ها هم باعث میگردد که از ابتدا نور کم باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *