استند رو میزی

موارد استفاده استندها

از موارد استفاده استند ها می‌توان به محیط های نمایشگاهی، سالن ها و مجمع های کنفرانس، در مراکز خرید و یا فروشگاه‌ها و فضاهایی از این قبیل که تمایل به تبلیغات و یا معرفی کالاهای خود اشاره کرد.

ویژگی های استندها

۱- سبک بودن

۲- قابل حمل بودن

۳- به راحتی و در کمترین زمان می توان این استندها را نصب و جمع آوری کنیم

۴- همچنین می توان در شرایط مختلف عرض های مختلفی از این استنها سفارش داد این عرض ها از ۸۵ سانتیمتر تا ۲۴۰ سانتیمتر متغییر می باشد

۵- از نظر هزینه بسیار قیمت مناسب و مقرون به صرفه دارد

استند رو میزی

استند رومیزی

استند رومیزی از جمله استندهای تبلیغاتی است که به دلیل کوچک بودن، وزن کم، بارگذاری و جاگذاری سریع، و امکان استفاده در سریع در فضاهای غیر قابل استفاده از جمله در کنار صندوق ‌های فروشگاهی را دارد و میتوان آن  را در هر انداره و مقداری سفارش داد. استفاده از ورق های آکریلیک در استندهای چوبی کاربرد زیادی دارد. نمونه‌های این استند می‌توانید در سایت طلق البرز قسمت استند رومیزی ببینید. توجه به بازار هدف مصرف کنندگان در هنگام طراحی و انتخاب نوع استند بسیار اهمیت دارد. کیفیت استند از مواردی است که باید به آن توجه داشت ، چرا که ممکن است گاهی برخی از استندها صرفاً برای تبلیغ در یک دوره‌ای محدودی مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین انتخاب مواد اولیه مناسب برای این استند با استندی که چندین سال ممکن است در یک فروشگاه بماند بسیار متفاوت است. در بیشتر مراکز فروش استندهای رومیزی، از برش دستی برای بریدن طلق‌های این نوع استند استفاده می‌شود؛ اما بهترین روش برای برش پلکسی‌های مورد استفاده در این جای کاغذ رومیزی، برش لیزری می‌باشد. استفاده از برش لیزری باعث بهبود کیفیت این استند می‌شود. استندهای رومیزی معمولا از  پلکسی گلاس شفاف ساخته می‌شوند. دلیل انتخاب پلکسی گلاس انعطاف پذیری بالا و مقاومت در برابر ضربه و فشار می‌باشد.